Kapcsolat

MULTIMÉDIA Ügynökség

Elérhetőségek

Multimédia

Fel

Szolgáltatások

Ön jelenleg itt van: MULTIMÉDIA Ügynökség>Szolgáltatások
Facebook
Twitter
LinkedIn

Marketingkommunikációs ügynökség lévén, szolgáltatásaink igen széles spektrumúak. Az előkészületektől kezdve, az elemzéseken és korrekciókon át, a megvalósításig bárhol be tudunk kapcsolódni, sőt az elejétől a végéig vállaljuk a projektek megvalósítását. A kampányszemlélet mellett, ügynökségünk bővelkedik a kreatív megoldásokban is, így nyújtva személyreszabott és egyedi szolgáltatásokat.

ATL Marketing – hagyományos marketing eszközök

Marketingkommunikációdhoz használj klasszikus reklámtípusokat, szólíts meg széles közönséget és növeld a márkaismertségedet! Teljes körű kampányszervezéssel lefedjük a hagyományos reklámok minden szegletét.

ATL jelentése

Az ATL az angol ‘above the line’ kifejezést takarja. Ezek a hagyományos, klasszikus reklámok, amiket mindenki előszeretettel használ. Az ATL szinte kivétel nélkül tömeg médiumokon keresztül kommunikál, így ezek az üzenetek szükségszerűen személytelenek, illetve megmarad a távolság a márka és a fogyasztók között.

ATL-eszközök

A hagyományos hirdetések között jó néhány választási lehetőség van, amikor a kampányt tervezzük.

Az ATL-eszközök közé tartoznak az tv- és rádióreklámok, amiket remekül lehet alkalmazni országos szintű kampányoknál. A kreatív reklámok ráadásul sokáig a köztudatban maradhatnak. Rádióreklámokat szintén lehet használni országos terjesztés esetén, de kisebb, helyi adókkal szűkíthető is a közönség.

A köztéri reklámozás legelterjedtebb változata az óriásplakát, de a városokon belül kifejezetten hatásosak a citylightplakátok és a járműreklámok is, amelyek az autósok mellett a gyalogosokat és a tömegközlekedőket is meg tudják célozni.

A nyomtatott sajtóban megjelenő reklámok is az ATL-eszközök szerves részét képezik, hírújságok mellett, magazinokban és szakmai lapokban is jelenhet meg hirdetés.

BTL Marketing – közvetlen marketing eszközök

Válassz BTL-marketing megoldásokat a márkád népszerűsítéséhez, legyél egyedi és emlékezetes a fogyasztóid szemében! A BTL-módszerek tökéletesen kiegészítik a hagyományos hirdetéseidet, így egy igazán izgalmas és hatékony kampányt hozhatsz létre.

BTL jelentése

A BTL a ‘below the line’ angol kifejezés rövidítése, arra utalva, hogy az ilyen eszközök egy alternatívát nyújtanak a megszokott, klasszikus reklámokkal szemben. A BTL-kommunikációval egy közvetlenebb kapcsolat alakítható ki a vevőkkel, és a személyes kommunikációval specifikus célcsoportokat is rendkívül jól el lehet érni. Helyi közösségeket, kisebb csoportokat is leginkább BTL-megoldások tudnak megszólítani.

BTL-eszközök

A BTL-marketing széles lehetőségeket kínál a márka-vevő kapcsolat megteremtésére.

A PR-kampányok segítségével rendkívül jól megszólíthatóak a fogyasztók. A rendezvényeken való részvétel vagy események szponzorálása csak néhány a rengeteg PR-eszköz közül. Reklámajándékokkal és kiadványokkal még személyesebbé tudod tenni a kapcsolatot.

Az online marketing változatos és mindig megújuló lehetőségeket kínál, ezek kiaknázása mára már szinte elengedhetetlen.

Az ilyen BTL-eszközök esetében különösen fontos az egységes arculat, mivel így lehet könnyen összekapcsolni a márkát és a választott BTL-marketinget még akkor is, ha az alkalmazott eszköz nem kifejezetten az eladásra koncentrál.

Segítünk megtervezni a céged marketingkommunikációját, és felállítani egy hatékony marketingstratégiát. Grafikai és szövegírási szolgáltatásainkkal pedig rögtön professzionális módon szólíthatod meg a vevőidet.

További szolgáltatásaink

Hagyományon marketing eszközeinket az alábbiakban tekintheti meg.